STIHL iMOW
Haluatko saavuttaa naapuruston kauneimman nurmikon? Nyt 35 testaajaa ympäri Pohjoismaita ovat arvioineet robottiruohonleikkuri STIHL iMOW RMI 422 PC:n ja heistä 100% suosittelevat.
STIHL iMOW RMI 422 PC
SVH: 1790 EUR
Testaajien lukumäärä: 35
Testaajien mielipiteitä STIHL iMOW RMI 422 PC
Nyt 35 testaajaa ympäri Pohjoismaita ovat arvioineet STIHL iMOW RMI 422 PC-robottiruohonleikkurin runsaat kuukauden päivät. Nämä testaajat ovat vaikuttuneita siitä, miten robottiruohonleikkuri suoriutuu leikkaamisesta ja 100% suosittelevat tuotetta. Se on helppo asentaa, se on todella laadukas ja se leikkaa tehokkaasti ja äänettömästi. Sitä arvostavat niin testaajat kuin naapuritkin! iMOW suoriutuu myös kovimmista maastoista ja lopputuloksesta tulee todella hyvännäköinen. Sovellus on käyttäjälle helppo, mutta jotkut testaajat kokivat sen hitaana. Esimerkkinä muista paranteluehdotuksista tuli esimerkiksi toive hienostuneemmasta väristä, sekä jotkut toivovat, että ruohonleikkuri voisi leikata vieläkin lähempää esteitä ja reunoja. Tästä alapuolelta voit katsoa muutamia sitaatteja STIHL iMOW RMI 422 PC:n arvioinneista.
100% suosittelee (35 testipilottia)
Tietoja yritykseltä Stihl
Kiitos, että olet halukas osallistumaan STIHL robottiruohonleikkuri iMOW RMI 422 PC:n testaukseen. iMOW:n ansiosta saat täydellisen ruohonleikkuun, sillä siinä on erinomainen leikkuuterä sekä dynaaminen viikoittainen leikkuuohjelma. Pääset nauttimaan hyvin hoidetusta pihasta, robotti tekee kaiken työn.
- Vahva, katkeamaton terä
- Helppo asentaa ja käyttää
- Nopea leikkuu, erinomainen jälki ja turvallinen käyttää
Lue lisää testistä
- Valmistaja Stihl
- Halutut testaajat 35
- Hakemusten lukumäärä 473
Smartson toteuttaa testin. Tehtävänä on testata tuotetta ja jakaa kokemus tekemällä videoklippejä sekä arviointeja ulkoisilla nettisivuilla. Testin jälkeen tuote arvostellaan, ja testiin osallistuvien testaajien antamista arvosanoista tehdään yhteenveto. Kuvia, videoita ja sisältöä, joita jaetaan testijakson aikana saatetaan jakaa myös STIHL:n digitaalisten kanavien ja mainonnan käyttöön.
